zondag 20 januari 2013

Veel in het hoofd maar er komt weinig uit de handen

Hebben jullie dat nu ook? Dat je denkt oh ik zou dit wel even willen maken, dit wel even willen doen, soms wel lijstjes vol om er uiteindelijk op uit te komen, dat je heerlijk zit te dromen maar voor de rest niet veel activiteit vertoont....?!

Mijn zus Marloes heeft het tegenovergestelde, jullie zullen het vast wel weten. Zo actief als zij is, niet normaal. Nu heeft ze alweer 4 give aways gemaakt, ter viering van haar 100ste volger. Goed hé?
Samen via face time bezoeken we ook veel andere bloggers, wat een ontzettende creativiteit bij iedereen. Van cultuur, crea, kunst, natuur van alles scrolt voorbij. Zo leuk vind ik dat!

Ik vind iedereen ook zo ontzettend aardig, of ligt dat aan mij? ;)

Verder proberen we ook achter meer technische ' snufjes'  van het bloggen te komen, soms worden we dan een beetje 'gefrustreerd' omdat zaken net even anders gaan dan gedacht. Maar goed we komen er wel. Mijn blogje probeer ik dan ook af en toe aan te passen, te verwijzen, fotootje erbij, het meer ' op te leuken' dus.
Voor nu geen foto van een onderhanden werkje, wel van de open haard. Die straks weer aan gaat, natuurlijk. Het is bij uitstek een dag om de haard aan te doen en natuurlijk om verder te dromen kijkend in de vlammen....

Fijne dag!
Juffrouw Waardvleugel

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige haard heb je zeg! wat een heerlijke sfeer
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè lekker dat haardje mis ik soms een beetje in mijn centraal verwarmde huis ,het is nu wel erg koud hoor gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat gevoel ken ik... Even dit, maar eerst nog even.... Twee woorden waarvan ik me bewust ben dat ik ze vaak gebruik. Dan is de dag al weer voorbij...
    Je open haard vind ik bijzonder gezellig en alles er om heen ademt liefde voor de natuur... Zie ik een vogelhuisje??? dat moet toch buiten zodat vogeltjes kunnen schuilen tegen de koude wind.....
    Ja, je hebt een super actieve zus, volgens mij is ze ook erg aardig; bloggers zijn erg aardig. Ik ben ook vaak verbaasd over alle leuke, lieve opmerkingen.
    Je moet mij en misschien anderen ook eens uitleggen waarom jij juffrouw Waardvleugel bent...
    Fijne zondag en groeten van Willemien vanuit een guur, koud Fryslân, zonder open haard, maar gelukkig wel met een lekker warm huis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Willemien, jijzeker een vogelhuisje. Gekregen van een vriendin, het is er een voor bij de kerstboom, maar ik kan er geen afscheid van nemen... Er hangen veel andere huisjes in de tun, en er staan beukhagen en taxushagen, schuilplekken genoeg dus. En wat betreft Juffrouw Waardvleugel: een beetje anonimiteit leek me handig, hoewel met een beetje puzzelen....

      Verwijderen
  4. Ik word als de oudste zus niet genoemd in dit bericht 👼 ha ha, maar ben het zeer met mijn jongste zus eens, onze middelste zus is echt het meest productief! Wat zij niet allemaal maakt.... En ze gaat maar door. Ook hier is de haard lekker aan. Dit soort dagen mag van mij uuuuuuren duren! @

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er gezellig uit, daar kun je nu heerlijk zitten met een handwerkje of boek. Ik heb me er al bij neergelegd dat ik niet alles kan maken wat ik zie, er is te veel moois. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen