vrijdag 11 januari 2013

Begin van het weekend, heerlijk.

Het weekend begon wat later dan ik had verwacht, file door een auto-ongeluk was hiervan de oorzaak. Desalniettemin weekend! Zonder regen en een beetje koud, altijd lekker. Het ritueel van de vrijdagavond is er een van een lekker glas wijn, mmm. Onthaasten.

Ook een check van de privé-mail en even een ' wandeling'  langs de blogs helpt om in de weekendsfeer te komen. Van Veere tot een kruid tegen hondenblaffen, vrolijke berichten die soms van ver, soms van dichterbij komen.

Dit weekend wordt een beetje druk. Dochterlief wilde wel eens een dag/nachtje komen ontspannen bij ons. Met het hele gezin natuurlijk, dus dat wordt een drukker huis dan normaal met 5 personen erbij. Wel erg GEZELLIG HOOR. Lekker eten en even aandacht voor elkaar.

Van de week is er niet veel gekomen van creatief bezig zijn, heb wel wat tekeningetjes gemaakt, maar de moeite van het showen niet waard.
Om het weekendgevoel goed weer te  geven,  twee foto's van de honden, die er ook aan toe zijn, aan wat rust!

Juffrouw Waardvleugel

4 opmerkingen:

  1. ga er maar lekker van genieten met zijn allen , en heej wel geen creatie;s maar je honden zijn al helemaal het einde om te zien ♥'

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij zijn het hele mooie tekeningen dus voor de dag ermee zus want ik heb al stiekem mogen kijken en ze zijn echt mooi lekker weekend gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een weekend met veel familie is nog sneller voorbij, maar toch geniet er van..... @

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo juffrouw waardvleugel,

    Allereerst bedankt voor het bezoeken van mijn blog "insectenwereld" en voor je reactie! Ik heb je blog ook bekeken en merk dat je ook pas bent begonnen met een blog. Ik ben vorig jaar in oktober begonnen met mijn eerste blog "de mooie natuur" en in november heb ik mijn 2e blog gelanceerd (insectenwereld).

    Ik heb mij aangemeld als volger en wil je in de toekomst blijven volgen. Ik hoop dat jij je ook op mijn blogs wilt aanmelden?

    By the way...jullie hebben 2 leuke honden! De leiknste is toch een Jack Russel, althans hij/zij lijkt ontzettend veel op onze Jack Russel ( als 2 druppels water)!!

    Groetjes en nog een fijn weekend gewenst!
    Willy
    www.demooienatuur.blogspot.nl
    www.insectenwereld.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen