vrijdag 26 april 2013

Even weer een lettertje

Dag blogdames (;)) het is weer weekend en voor mij een heel lang weekend, want ik ben vrij tot woensdag. Lekker hoor. Ik had afgelopen week bedacht dat ik veel in de tuin zou gaan doen maar dan kan ik wel m'n winterhandschoenen aan, tjonge wat is het weer koud!
Dus nu binnen aan het rommelen met de kachel aan. Ook lekker gezellig.


Ik kom tot niets vanavond. Haakwerk opgepakt maar weer weggelegd. Tv aan maar weer uit gezet, er is niets aan, Flow gepakt, stukje gelezen, Landleven gepakt, stukje gelezen. Glas limonade of toch maar koffie? Beetje opruimen. Blogs langs, tijdje niet gedaan. Heb me weer aangemeld bij twee
'meiden' . Vrolijk geworden (ben ik eigenlijk altijd wel, maar nu nog vrolijker) van leuke berichten van leuke mensen. Bloemen in het water gezet. Oranje bloemen, gekocht zonder er bij na te denken.

Stukje geblogd... fijne avond verder.
Groet van Juffrouw Waardvleugel

PS: van de week nog verrast met een envelopje van Arlette, met koffie en thee erin. Leuk!!

12 opmerkingen:

  1. Ik zat ook helemaal in de tuinflow, was helemaal gewend aan het buiten zijn, buiten eten, zwarte handen van de klei.....maar vandaag dus ook binnen en ook ik kon mijn draai absoluut niet vinden...
    Morgen lekker wandelen in het land van Maas en Waal..
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, zo onrustig kan ik ook zijn. heb ik eindelijk vrij kan ik gewoon niet beslissen wat ik zal doen! Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ikkan dat ook zo hebben :als ik veel tijd heb in hetvooruitzicht, geen zin in iets, en dan achteraf kwaad op mijn eigen omwille van de verspilde tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar je hebt je dus wel vermaakt zo te lezen.

    Ik wens je een fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja jammer he dat het fijne weer zo omgeslagen is . Zat ik eerst lekker met blote voeten in de tuin , kipjes die lagen te zonnen , bijtjes die om je heen vlogen ; is het nu alsof het weer herfst is .... Brrrrrr .....
    Sokjes weer aan , kippedames weer in hun villa en de bijtjes in hun hotels .
    Nee , niks aan dit weer .
    Maar jouw blogje maakt het dan weer goed , een genot om te lezen elke keer weer . Bedankt daarvoor x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi,hi heel herkenbaar die onrust maar uiteindelijk kwam er toch een mooi blogje van ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja die onrust juist omdat je het gevoel hebt de tijd te hebben ,maar je kleed voor prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach ja soms heb je van die dagen dat je niet echt weet waar het aan ligt maar toch is er iets of iets is er niet....

    fijn weekend,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja het is nog geen zomer maar ach de tuin dat komt wel het wordt van zelf mooi weer.
    Je kleed wordt prachtig daar naar te kijken wordt je toch vrolijk van !!
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hopen maar dat het nu eindelijk eens voorjaar wordt. Maar de tuin gaat er nu langzaamerhand een beetje in geloven. Vandaag in ieder geval genoten van de zon en geloof het of niet zelfs een beetje verbrand. Gelukkig heb ik niet veel meer in de tuin te doen, ben de afgelopen maand bere- ijverig geweest. Dus nu wordt het gewoon genieten. Nog een tafelkleed kopen want ik wil buiten gaan tekenen en de batterij van mijn kleine laptop (notebook) opgeladen, maar ook een lijntje stroom aangelegd naar het kleine schuurtje zodat ik als het weer het toelaat lekker buiten kan werken. Nu het weer nog! Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was hier vanmorgen vreselijk weer, dus echt geen tuinweer. Hopelijk morgen beter. Misschien komt de tuin er dan ook niet van, maar fijne Kroningsdag.

    BeantwoordenVerwijderen