maandag 1 april 2013

Rommelen op 2e Paasdag

Gewoonlijk rommelen we in de tuin op dit soort dagen, tenminste als we niet gezellig weg gaan naar familie of familie bij ons. Maar goed over het weer zal ik het maar niet meer hebben...;((

Dus toen we van de week borden langs de kant van de weg zagen met daarop de aankondiging van 'rommelmarkt' in Gorinchem, daar naar toe getogen. Lekker vroeg dan loop je nog niet over de mensen en kom je vast wat tegen. Je weet het hè, kopjes (serviesgoed) heb ik nooit genoeg. Maar goed ook genoeg andere dingen zijn aan de verzameling toe te voegen.

En kijk nou eens: voor weinig geld  (9 euro totaal) gekocht.
Twee setjes (jaren 70 denk ik) kopje, schotel, ontbijtbordje. Mooi van lelijkheid. Puntgaaf.

En een Walt Disney Bambi-boek met ingeplakte plaatjes. Het boekje voor 2 euro, hij was niet compleet zei de man. Ik heb 3 keer gebladerd maar kan niet ontdekken wat dan niet compleet is. Het verhaal leest gewoon uit en alle plaatjes zitten erin.



Het heeft een ereplaats gekregen achter mijn verzameling hertjes. En zie je het witte porseleinen hertje in het midden? 2 Euro. Mijn bureautje is haast te klein aan het worden. Dus heb ik er een ding (een kaars met een hert erop) afgehaald en een ding (het beeldje) toegevoegd.

En nu ga ik dan toch nog even de tuin in, tenminste naar mijn kasje. Gisteren weer Zonnebloemen, Vingerhoedskruid, Sierkalebas, Tomaten gezaaid. De kas is warm hè, dat je niet denkt dat het hier al smoorheet is.....

Groet van Juffrouw Waardvleugel

13 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke dingen ,jammer dat we niet mee konden gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke dag heb je gehad. Jij blij met al je schatten. Die twee thee setjes hebben vast ook wel een mooi plekje gekregen. Je zou op je bureautje ook een wissel uitstalling kunnen maken van al je hertjes; je verzamelt vast nog wel meer, maar daar is zo te zien geen plaats voor.....???!!!!
    Wat leuk dat je in de kas zaaisels hebt. Er is zon genoeg.
    Ik ben blij dat ik weer reacties kan geven, maar alles werkt nog niet weer optimaal.In ieder geval nog een fijne dag en groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Willemien,
      Alles weer onder controle begrijp ik? Heb je echt gemist.
      Fijne dag nog!

      Verwijderen
  3. Wat een schatten heb je verzameld~! Is ook leuker dan binnen zitten en je volproppen met paaseitjes, haha. geniet van je aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk die kop en schotels! En wat een verzameling hertjes heb je....geweldig!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kopjes mét ontbijtbord, helemaal leuk. En da Bambiboek daar zou ik ook zó voor gevallen zijn. Leuk! @

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh,wat leuk.
    Laten wij dat Bambi-boekje nu ook hebben.
    Nog van toen mijn mannetje kind was en de plaatjes verzamelde en ze in plakte.
    Je bureautje ziet er erg gezellig uit zo.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke 2e paasdag....mooie schatten en zaaien...ik ga morgen de zonnebloemen zaaien.....zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat is de manier: iets erbij, dan ook iets weg. Wat een leuk Bambiboekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ontbijt zal nu extra lekker smaken met zulk mooi servies. Je hebt ook al een flinke verzameling hertjes. Je kunt er altijd nog een schapje boven aanbrengen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat heb jij een mooie colletie hertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Via Elise kwam ik hier terecht, wauw, wat een leuke blog.
    Volger erbij hoor, lieve groet, * Haakjuffie*

    BeantwoordenVerwijderen