zondag 4 november 2012


Ik waag het erop, een tweede bericht en nu met foto's, als het lukt natuurlijk. Gisteren nog even geexperimenteerd met kleuren. Het resultaat is een blog met een andere kleur, meer passend bij 'Hemel en aarde'.
Inmiddels twee volgers, mijn zussen natuurlijk. Leuk meiden!





Vanochtend vroeg uit de veren en heerlijk gaan wandelen met de honden. De weersverwachting van vandaag is eerst mooi en later regen, dus ik pakte het moment. De foto's liegen er niet om. Wat is de polder toch mooi. Daar word ik dus altijd rondom gelukkig van.



De honden ook, ze staan er mooi op. Ik heb ze wel even vast moeten zetten, want echt stilzitten daar doen ze niet aan.

Juffrouw Waardvleugel

5 opmerkingen:

  1. Ja hoor de foto s zijn door gekomen weer een stapje verder Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een zoektocht... Als ik jullie toch niet had!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu nog even de tekstkleur van opmerkingen aanpassen dan kun je dat sneller zien.... @

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom in Blogland Juffrouw Waardvleugel !!!
    Ik ben Lisa, je hebt zeker al van me gehoord, ik ga jou ook volgen, dat zijn er al 3 volgers!!!
    Veel plezier met alles wat je verder doet, groetjes, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lisa, welkom. De eerste 'vreemde'. 3 volgers in 3 dagen, geen slecht resultaat. Bedankt.

      Verwijderen