vrijdag 14 juni 2013

Uitslag give away!

Het is zover, zoals ik van de week al zei.... ik heb ze hoor, 65 volgers. Dat heeft 3 maanden geduurd maar niet getreurd, het zijn er toch maar mooi VEEL.

Belofte maakt schuld. Het wordt dus tijd een trekking te doen. Manlief even lief aangekeken en gevraagd of hij uit het oude jachthoedje voor dames een papiertje wil trekken. Hij vindt dat maar niets, het kan net doorgestoken kaart zijn, zo zegt hij.
Wat een onzin. Hem toch zover gekregen natuurlijk (je doet wat voor elkaar).


Nou daar komt het: de winnaar is MARIEKE. Nota bene mijn 'eigenste' dochter die van Duckjes houdt. Ze had zich opgegeven, wilde ze wel. Dat had ik natuurlijk eerder moeten weten. En ziehier!!


Dames bloggers, dat wordt dus wachten op volger 100 voor de volgende give away. Ik zal eens kijken of het me lukt iets moois te maken. Even nadenken wat dan precies?!

Fijne avond, ik maak nog even snel een rondje op de fiets.
Juffrouw Waardvleugel


5 opmerkingen:

  1. hahaha mooie band paps en dochter!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief dat je man het toch wilde doen,gefeliciteerd voor de gelukkige,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Marieke,met de mooie Donald Ducks.
    Grappig hoedje trouwens.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zijn er nu dus alweer 67 zus dat gaat goed

    BeantwoordenVerwijderen